Sunday, July 5, 2009

SCRAPBOOKING 3

Agak lama ummi menyepikan diri dalam arena memblog ni. Sibuk semacam pulak lately ni. Sibuk dengan tugasan sekolah yang tak pernah ada titik nokhtahnya dan sibuk sebagai seorang ummi kepada anakanda kesayangannya dan macam2 lagi ler. Lagipun tak berapa nak ada mood nak meng-update blog. Actually dalam 2 minggu ni hati ummi lebih teruja nak ber-scrapbooking jer. So dalam tempoh 2 minggu ni ummi dapat siapkan 7 layouts foto2 keluarga ummi tersayang especially foto anak ummi ler. Kat sini ummi letakkan layouts yang ummi buat... mungkin tak berapa nak kreatif bagi orang lain..tapi sesungguhnya ummi puas hati giler sebab semuanya hasil kerja keras tangan ummi sendiri. Alya pulak sebagai pengkritik tetap ummi dalam arena scrapbooking ni..sentiasa memberi pujian setiap kali ummi tunjukkan page yang ummi berjaya siapkan. "Cantik ler ummi" ..itu le ayat yang selalu keluar dari mulutnya. Dan sudah pasti alya sentiasa menatap album2 scrapbook ummi yang ummi buat khas untuk alya..album dari usia alya yang baru menjengah dunia hinggalah kini..dan insyaallah selagi ummi diberi kekuatan, idea dan minat berpanjangan ummi akan sentiasa menghasilkan pages untuk alya untuk masa akan datang.


alya bergambar dengan little pony kat zoo negara

sepetang ummi menjahit swirl kat layout ni..jahit tangan tau..tapi dalam gambar ni..tak nampak ler pulak.

foto ni foto lama..dah cuci lama pun..tapi baru berpeluang dijadikan satu layout. Tak tau nak letak title apa..tengok alya ada tersengih sikit..maka terhasillah SMILE

kenangan bercuti bersama abah di Kg Budaya Sarawak

abah bersama anaknya...Bunga tu pun ummi jahit tangan tau.

Kenangan hari raya tahun lalu..kat umah tok we..sedondon ummi dan alya..tema putih and pink.. abah pun ummi buatkan baju melayu putih..tapi biasa ler..abah beraya di Saudi..kami di sini.

Bergambar kenangan kat Suite Hilton Hotel..tempat penginapan kami sepanjang 4 hari 3 malam semasa bercuti di Kuching.

No comments:

Post a Comment