Tuesday, June 2, 2009

SCRAPBOOKING 1

Ummi sebenarnya dah agak lama tidak terjebak dalam arena scrapbooking ni. Kira2nya dah hampir 8 purnama ummi bercuti dari melakukan hobi ummi yang satu ni. Bila dah lama berhenti tu..memang payah nak start semula. Tapi memandangkan bahan2 seperti kertas2 dan embellishments masih banyak dalam simpanan ummi...rasa sayang pulak kalau tak diteruskan hobi ni.. dan seperti biasa Kak Ruslina D sentiasa memberi semangat agar meneruskan apa yang telah dimulakan. So setelah membuat appointment untuk bertemu Kak Ruslina di sekolah dan kami sama2 ber'scrap', maka hari ni ummi telah berjaya menghasilkan 2 layouts. Seperti layout2 yang pernah ummi hasilkan dulu..tetap menumpukan ALYA AMANI sebagai modelnya. Yealah ummi ber'scrapbooking' memang untuk alya..nak mengabadikan gambar2 puteri ummi dalam kerjatangan ummi yang sememangnya agak keras tangan, tak berapa nak kreatif...tapi yang penting..semua layouts yang pernah ummi hasilkan tu..semuanya dibuat dengan penuh kasih sayang. Sayang ummi kepada puterinya.






3 comments:

  1. cantiknya... tidak pernah terfikir nak buat begitu..menarik..teruskan ya..!

    bahan-bahan yang digunakan itu ..beli dah siap ke?

    ReplyDelete
  2. beli kertas..bunga2..alphabet..dan lain2 embellishments..satukan semuanya ikut kreativiti masing2. Bhn2 ni semuanya acid free. So long lasting. Kat Msia ni..bhn2 acid free ni agak mahal. UK murah jer.

    ReplyDelete
  3. ya ke.. nanti Liza tengok..menarik juga..hobi ina nie.. Liza memang suka la.. benda-benda cam nie.. cuma tidak terfikir nak buat..

    nanti boleh la..liza survey..kat kedai-kedai 'hobby' kat sini..Insya Allah.

    ReplyDelete